Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.
U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na contact@bioeterica.hr ili na adresu: Bioeterica d.o.o., Franje Hermana 17i, 10000 Zagreb.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Bioeterica će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
Bioeterica će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Bioeterica.
NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.
Pisani prigovor potrošača
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtki Bioeterica d.o.o. Bioeterica vam omogućava podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu Bioeterica d.o.o., Franje Hermana 17i 10000 Zagreb ili putem maila contact@bioeterica.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe i računa. Bioeterica će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.